Національний гірничий університет — відповідність Часу

prizm LC.jpg



CR-Клуб



   



P1060539.JPG


CR-club це Клуб креативного та критичного мислення.

CR – це також скорочення англійських слів conditioned reflex(зумовлений рефлекс).


Сама назва говорить за себе – на наших засіданнях ми вчимося виходити за рамки зумовлених рефлексів, нав’язаних нам суспільством. Ми вчимося критично думати, креативно діяти.

P1060575.JPGЯ кажу «ми», бо я, Марія Леонідівна Ісакова, директор цього клубу, також вчуся разом з вами. Вчуся бачити світ таким, який він є, діяти так, як мені підказує здоровий глузд та інтуїція.


Запрошуємо на наші засідання!

Наступне засідання CR-club відбудеться 8 листопада о 16.50 в ауд. 7/604



Відгуки учасників засідань можна прочитати ТУТ 


8.11.2012  

Чергове засідання клубу креативного та критичного мислення було присвячене критичному читанню. Я впевнена, що переважна більшість з вас полюбляютьmat.jpeg читати, й чимало з вас люблять детективи.

Але ж, як ми з’ясували з членами нашого клубу, читати ми любимо в основному для розваги. А коли ж ми почнемо думати? Саме тому я запропонувала слухачам Центру мовної підготовки прослухати дуже цікаву детективну історію з підручника «Matters Elementary». 


І ось, що з цього вийшло: просто трохи порахувавши та застосувавши критичне мислення, ми дійшли висновку, що ця історія набагато більш заплутана, ніж здавалося з першого погляду.

Насправді не всі тексти з підручників (а особливо детективні історії) такі прості, як здаються. Іноді цікаво не тільки вивчати англійську мову за підручниками, але й навчатися поза самим процесом навчання – вмикати логіку та вчитися задавати питання (хоча деякі викладачі ой як цього не люблять!). Однак, життя таке, що зараз неможливо жити й вірити кожному печатному слову, папір все стерпить, а життя в нас одне!

Насамкінець я запропонувала слухачам зробити портрет критичного мислителя. Результати вразили: всі три групи намалювали діаметрально протилежні за змістом картини. Здається, що наступного разу ми поговоримо про те, хто ж це – людина, яка вміє мислити критично. До нових зустрічей!


Відгуки учасників засідань можна прочитати ТУТ 


Засідання клубу 11.12.2012

Чергове засідання… Чергові питання…

Попередня зустріч показала, що слухачі клубу не дуже ясно розуміють, хто ж такий – критичний мислитель. Отже, ми звернулись до першоджерел, перший пошук в Google привів мене на такі завдання:

 

* You have only an 8-liter jug and a 3-liter jug. Both containers are unmarked. You need exactly 4 liters of water.  How can you get it, if a water faucet is handy?

   ** What is the 50th number in this sequence?   5, 11, 17, 23, 29, 35, 41, …Explain how you got your answer.

***Another word for sick,

     Your forehead is quite hot;

     Now put an H in front,

     A mountain I am not.

     What am I?______________

 

Трохи більше пошуків і ось - Cornell Critical Thinking Test, тест, що був заснований у 1960-х роках для дітей http://faculty.education.illinois.edu/rhennis/cornellclassreas.pdf.   Ось декілька завдань:

1.Suppose you know that

Bill is next to Sam.

Then would this be true?  Sam is next to Bill.

 2. Suppose you know that

The pit is inside of the mouth of the fox.

The cherry is inside the mouth of the fox.

Then would this be true?

The pit is inside the cherry.

 

Варіанти відповідей наступні:

Так,

Ні,

Можливо.

 

В результаті засідання клубу ми зрозуміли, що критичне мислення – це простий аналіз ситуації, що в цьому немає нічого страшного або незрозумілого. Також ми зрозуміли, що трохи запізно цьому навчати у вищій школі, бо, як видно з прикладів, цьому навчають у перших класах школи.

Що ж, навчатися ніколи не пізно!

Все ж залишилося питання:

Чому ж ми так боїмося критично мислити? Невже ми боїмося щось зрозуміти?



© 2006-2017 НГУ Інформація про сайт